logo
IRC Archive / Freenode / #reddit / 2010 / April / 20 / 21
redditalien
Title: The Perry Bible Fellowship (at pbfcomics.com)
Alienate
Yes, yes.
I've seen all of PBF
jesst
What is up with Germans? an old friend of mine, her husband was in Germany for the Military (hes in the army) and she just found out he was having an affair with some woman the whole time he was over there. Apparently hes still in contact with her too
SolInvictus
Have you seen Truck Bearing Kibble?
http://truckbearingkibble.com/comic/2008/01/28/fossilwood/
redditalien
Title: Truck Bearing Kibble (at truckbearingkibble.com)
SolInvictus
Like Deadwood, only better.
Alienate
seen a few of them
gallumbits
I don't know who a is.
Alienate
Your statement is confusing.
jesst
hi gallumbits
lol
Alienate
An internet comic (humor) is better than an HBO TV show (Drama)?
jesst
(Action) has no idea why her bot just talked
notdiminoten
I don't know who a is.
Huh...
SolInvictus
seen jesst
gallumbits
jesst is on the channel right now!
jesst
hmm
SolInvictus
should add a . or a ! to it
or some other symbol.
Alienate
seen Alienate
gallumbits
Looking for yourself, eh Alienate?
Alienate
seen lizzzy
gallumbits
I don't know who lizzzy is.
Alienate
seen jesst
gallumbits
jesst is on the channel right now!
jesst
hahah
thats not what he is supposed to do
!quote
gallumbits
Quote 5 of 6: meow meow meow meow meow meow
jesst
thats what hes supposed to do
Alienate
seen gallumbits
gallumbits
gallumbits is on the channel right now!
Alienate
:D
SolInvictus
!quote 6
gallumbits
Quote 6 of 6: meow
jesst
haha
well at least the quote bot knows how to meow
(Action) shrugs
SolInvictus
i need to follow my schedule.
Swifty
boobs?
jesst
boobs!
moju
moobs :(
jesst
we need to add quotes to the bot
SolInvictus
http://www.latimes.com/news/nationworld/world/middleeast/la-fg-iraq-prison19-2010apr19,0,2391429,print.story
redditalien
Title: Secret prison revealed in Baghdad - latimes.com (at www.latimes.com)
dgautsch
bah
jesst
!addquote 14:17:07 dgautsch | bah
gallumbits
Quote has been added to storage file.
dgautsch
i'm not sure "bah" is very quotable
:)
Swifty
well apparently it isn't a secret anymore
jesst
its not, but the bot needs to be fed
Swifty
dear post secret. I have hundreds of Sunni men in my secret lair.
locked up
notdiminoten
"Dress carelessly removed; head, less so" - joss whedon
Alienate
I'm sorry to be the bearer of bad news, Swifty.
][>:=~+
jesst
(Action) turns head to the side to figure out what Alienate just said
Swifty
that is not a boobs >:(
'lol it's a pope
Alienate
That's the emoticon to let you know that your mother was just crushed to death in a trash compactor and cursed your name with her dying breath.
jesst
Alienate: how do you figure?
Swifty
i thought it was a pope with the pope hat and a crucifix necklace
SolInvictus
!addquote <Swifty> dear post secret. I have hundreds of Sunni men in my secret lair. <Swifty> locked up
gallumbits
Quote has been added to storage file.
Alienate
http://zs1.smbc-comics.com/comics/20050307.gif
SolInvictus
today's xkcd sucks
notdiminoten
yes it does
Swifty
I assume it always suck unless it doesn't
notdiminoten
totally unrealistic
Swifty
those brilliant ones redeem it
even tho i always look at it wanting to like it
jesst
wait are other xkcds realisitic
seen Swifty
gallumbits
Swifty is on the channel right now!
notdiminoten
it's completely reasonable to fill the US Senate with playpen balls
jesst
its kind of funny that my bot is tweaking
SolInvictus
http://www.penny-arcade.com/comic/
redditalien
Title: Penny Arcade! - Machinations (at www.penny-arcade.com)
redditalien
Title: Abstruse Goose (at abstrusegoose.com)
SolInvictus
hahahahahah
Swifty
i like abtruse goose and smbc and explosm on a regular basis.. I have crude humor
gain
Robobama: you herez?
Robobama
yeah im here
jesst
seen Robobama
gallumbits
Robobama is on the channel right now!
gain
could be afk!!
jeez
2 more exams
2 MOREEEEEEE
jesst
i wish i could get adium to live on my server and then SSH into it
there is that bittlb thing
gain
hmmm
you have a server?
jesst
but ive heard the documentation iskind of crappy
yes
thats where my irc lives
for both me and the bot
gain
you're like a bigger nerd than me
hawt
jesst
haha
moju
jesst: bitlebee is fine
never set it up mind you
but it is hella easy to use
jesst
my problem that i have now is, that im not in some channels because i hate when the number gets over 10, and then the meta + number key doesnt work
lol
gain
how long have you ircing for
jesst
too long
far too long
Psychouroboros
its time to retire
moju
jesst: irssi on server and mac localy?
jesst
i use weechat on my server moju
and I ssh in
moju
oh
jesst
weechat is jut prettier than irssi
moju
can you not do alt+q-[
*-p
like in irssi alt+q will be window 11
jesst
i dont think so
gain
is there a macweechat
jesst
nope
no gain
not without macports
moju
I might try weechat
gain
guess ill stick to macirssi
jesst
I'm sure I can change the key bindings for everything past 10
moju: i like weechat its nice
perhaps once im done figuring out how if fu*ked up apache ill figure the keyndings thing out
moju1
omg
weechat
jesst
omg i cant type a
letter after a
mojew
how does one scrool the nick lisT?
*scroll
jesst
do /help bar
mojew
No help available, "bar" is an unknown command
:p
jesst
i just did the command and got a whole help screen
lol
mojew
weird
what version of weechat?
0.2.6 here
jesst
ooh
thats the problem
mojew
ah
jesst
you need to get 0.3.0 at least
gain
lol
mojew
you on a more recent version then I'm assuming?
hah
jesst
yea
they dont support anything before 0.3.0
mojew
right
brb
Robobama
http://www.youtube.com/watch?v=_F5C0rrncXE&feature=player_embedded
redditalien
Title: YouTube - Black Sabbath - Sweet Leaf (at www.youtube.com)
cardboar1phone
why is reddit so damn slow the past few days
ukdkbr
I keep hitting refresh
cardboar1phone
i been listening to the new ICP album
their viral marketing on reddit convinced me to pirate the album
notdiminoten
YES
she went sane
and sent me a nearly coherent message that effectively says, "I'll leave you alone"
oh thank god
MBCook
How can I add a thumbnail to my submission?
notdiminoten
she thinks I'm hiding something, but eh, who the hell cares
irv
just make up some bs
tell her you're sorry for keeping it from her, but it was supposed to be a surprise
notdiminoten
I don't need to, that's the best part, I'm done talking to her forever
irv
you've been planning a secret present!
well in that case, good riddance
the even better part is, you don't need to talk to fu*k
Robobama
Alienate, you posted this earlier
Alienate
No, I didn't.
http://zs1.smbc-comics.com/comics/20030224-2.gif
I posted THAT one earlier.
DUH!
zerobot
I hope my roommate comes through today
it's 420
Thrashersk
comes through where?
ukdkbr
through his sock
Robobama
ukdkbr, stfu
ukdkbr
nou
flouch
who in here is high?
jesst
i will be in about 10 minutes
Psychouroboros
(Action) raise hand
been high all day
moju
fu*k you all
I HAVE NONE
jesst
haha
Im like the fu*king #reddit ambassador
its funny
i point everyone in the right direction
moju
i'll point you
(Action) points
takethat